יום רביעי, 27 ביוני 2007

גוגל דוקס - עכשיו בתיקיות

אז נכון שעניין התגים הוא מאוד "in" אבל הוא לא מתאים לכולם. במיוחד הוא לא מתאים לי, טיפוס לא עקבי עם הרגל לשמור הכל (באנגלית קוראים לזה hoarder ) ... בין אם זה קופסאות קרטון בצבעים או צורות מעניינים כי "אולי פעם יהיה לזה שימוש" ובין אם זה לינקים ב-del.icio.us או אפילו מסמכים בגוגל - שמה "אולי המחשב יהרס והכל יילך פייפל". בעקבות כך יש לי דפים על גבי דפים של קבצים בגוגל שאני לא מצליחה למצוא כאשר אני צריכה כי אני לא עקבית בעניין התגים. לפעמים אני בכלל שוכחת להוסיף תיוג - וגם כשאני זוכרת אני מתקשה להשתמש באותו תג פעמיים.
גוגל התחשבו בי (ולעוד כמה אני מניחה) ועכשיו כשפותחים את "דוקס" רואים את התיקיות הצהובות האהובות. אולי סוף סוף אצליח לעשות סדר במסמכים שלי - עוד פרוייקט לקיץ! מאפיין נחמד של תיקיות אלה הוא שאפשר להוסיף מסמך ליותר מתיקייה אחת - למעשה התיקיות הן בכל זאת תגיות אבל תגיות שניתנות לפתיחה וסגירה. Yeah!
עכשיו רק שאזכור להוסיף תגיות לפוסט זה :-)

אין תגובות: