יום רביעי, 24 באוקטובר 2007

מערכת בלוגים בעברית - Wordpress MU

בבלוג של ארז וולף בו הוא" מרכז ידע ומידע על מערכות ניהול תוכן (CMS) בעברית, ומסקר את האפשרויות הזמינות למשתמש הלא מקצועי להקים אתרי אינטרנט." גיליתי היום את הוידאו אשר מופיע למטה - המודיע על סיום תרגום מערכת הבלוגים (וניהול תוכן) WordPress MU . לפי הוידאו המערכת תהיה זמינה להורדה בקרוב. כרגע ניתן לראות את המערכת בכתובת http://go-cms.info/ (אני לא בטוחה האם זהו דמו או האם ארז מתכוון להפעיל אותו כ"בלוגיה") בינתיים ניתן להרשם ולהתרשם מהמערכת ומהעבודה אשר הושקע בתרגום ובהתאמה לעברית.
בנוסף לבלוג ארז מפעיל אתרים על ג’ומלה (rumba, joomla RTL), מרצה על מערכות ניהול תוכן (start2be), מרכז תרגום והתאמה לעברית עבור מספר מערכות ניהול תוכן (websitebaker, 19pages, pluck, modx, zenphoto, phpizabi ועוד כמה שבדרך), מפעיל בלוג אישי נוסף (cafe) ומחזיק מספר רב של אתרי אינדקסים ואתרים מסחריים.
אפשר לפנות אליו בכל נושא - יישאר כח.

2 תגובות:

webapp אמר/ה...

Another type of LMS is WebAPP, Multilingual Automated Perl Portal , An open source CMS written in Perl.



WebAPP זאת מערכת ניהול תוכן קיצור של Web Automated Perl Portal ™, WebAPP ניתן להתקנה בקלות בכל שרת UNIX. אין צורך ב SQL או PHP רק נדרש שרת עם PERL


התוכנה מאופיינת עם המאגר הצומח והכמעט מושלם של משאבים אינטראקטיבים. אפילו בעל אתר מתחיל ללא שום מושג בבנית אתרים או בשפת PERL יכול באמצעות התוכנה לבנות,לפתח ולנהל את אתרו תוך שלוש דקות אחרי הורדת התוכנה.

מערכת ניהול תוכן אמר/ה...

וואו! ממש תודה על הקישור, זה זמן רב שאני מחפש מידע בנושא ניהול תוכן, ומה שקישרת היה פשוט מעולה.. תודה רבה!